دانلود مداحی کربلایی حمید علیمی محرم ۹۳ هیئت مکتب الحسین
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازدید : 125
نویسنده : Admin

 

Hamid Alimi دانلود مداحی کربلایی حمید علیمی محرم 93 هیئت مکتب الحسین

دانلود مداحی کربلایی حمید علیمی محرم ۹۳ هیئت مکتب الحسین (ع) اصفهان با بالاترین کیفیت

ویژه ماه محرم و ایام سوگواری

شب سوم اضافه شد

برای دانلود نوحه به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

مداحی کربلایی حمید علیمی محرم ۹۳

مداحی کربلایی حمید علیمی شب سوم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
جونمو بگیر اما خودتو از من نه (شور)

دلبرم درد من یکی دوتا نیست (زمینه)
دلم تنگه عموجون (واحد)
تار می بینم (واحد)
از عطر تو عالم شده معطر (واحد)
تو ویرونه دلم شکست بابا (شور)
روضه

مداحی کربلایی حمید علیمی شب دوم محرم ۹۳

منتشر نشده!

مداحی کربلایی حمید علیمی شب اول محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
هر که دارد هوس کرببلا (شور)
شب و روز من سر آمد (واحد)
علم می زنم به دل رنگ مشکی غم می زنم (واحد)
گفتم حسین گریه زمزم شروع شد (واحد)
یا ایهالعزا یا ایهاالبکاء (واحد)
به قلاده ی نفقس گشتم اسیر (تک)
من کجا سیاهی پرچمای تو (شور)
چشما دوباره بارونی (شور)
الا نگار آشنا (شور)

 

 


طرح اصلی BlackBerry Z10 اندروید 4

:: موضوعات مرتبط: مداحی , ,
:: برچسب‌ها: مداحی , دانلود ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: